torstai 17. kesäkuuta 2010

Hän on mun, hän on mun

Hän on tällainen herkkä ja hempeä, joka on ollut ajatuksissa jo huhtikuusta lähtien, jolloin tein tämän korun kälylleni. Halusin tehdä itselleni jotain vaaleanpunaista, joka on pysyväislempparivärini, ollut koko ikäni, koska se sopii minulle aika hyvin.

Koru menee kaksinkerroin kaulalle; voisi sen kieputtaa ranteeseenkin varmaan. Ihana kesäksi, tykkään! Olen pitänyt jo muutaman kerran!

Saattaa olla, että tuon lukkokohdan vielä muutan, kun vahingossa tein kiinteän lenkin riipusosasta taottuun renkaaseen, vaikka alunperin ajattelin papukaijalukkoa. Sitten piti laittaa kaksi papukaijalukkoa, että riipuksen saa tarvittaessa myös pois! Korjaan, kun jaksan!!! : )

Kaulakoru 85 cm Kaunis arki 2 - vaaleanpunainen sarja.
Riipus, lukko, rengas, korunosat, välihelmet sterling-hopeaa, makeanvedenhelmiä, ruusukvartsisiruja, Swarovski-kristalleja kahta väriä, lasihelmiä, siemenhelmiä...

Tästä tuli valmistuskustannuksiltaan kaikkein kallein koruni, koska se on pitkä, siinä on kaikki metalli hopeaa ja kaikkia helmiä tarvittiin niin paljon. Kesti tekeminenkin kauan, kun oli sen verran pujottelua, ja vähäksi aikaa koru jäi keskeneräisenäkin korulaatikkoon makaamaan. No, nyt se on valmis ja minä tyytyväinen. Hän on mun!!!

1 kommentti:

katri kirjoitti...

Arhg! Säken jo kommentoin tähän pitkästi, mutta klikkasin vahingossa itseni pois. Mutta lyhyseti.

Mäkin tykkään vaaleanpunaisesta, ja mullekin se sopii ihan värianalyysinkin mukaan. Koruissa se on just kiva, kun enää ei tule isoina pintoina käytettyä.

Mahtava koru, hieno väri ja käytännöllinenkin vielä lisäksi.

Mukavaa viikonloppua!