sunnuntai 6. tammikuuta 2013

...Ja sellainen mä olen

Löysin Rillan blogin kautta mielenkiintoisen sivuston nimeltä ...and that's who I am, jossa vieraillessani vierähti tunti, jos toinenkin, itsetutkiskelun parissa. Nappasin itselleni haasteen, sillä sain itse oivalluksia lukiessani hurjaa määrää näitä määreitä. Tässä jotain siitä, millainen minä olen.
 
Koska minua kiinnostavat ihmiset, ottakaa kuka vain tästä haaste ja kertokaa, millaisia te olette. Ja mielellään vinkki tänne, että huomaan käydä lukemassa ne. :)

*EDIT* Tuo yksi ruutu mikrofonin kanssa on "i wish i could sing".

4 kommenttia:

Petriina kirjoitti...

Sain tämän haasteen, mutta en ole vielä ennättänyt sen pariin. Saa nähdä, mitä sitä tehdessä oikein tulee kerrottua itsestään.

Iloa vuoteen 2013 !

Leonida kirjoitti...

Tosi kiva haaste onkin. Vaikkei edes julkistaisi näitä missään, niitä oli kiva miettiä. Vaihtoehtoja oli yli tuhat...

Mahtavaa vuotta sinullekin!

Salla kirjoitti...

Aivan ihana sivusto, teen ilman muuta itse saman! :)

Leonida kirjoitti...

Eikös olekin? Jo se, että nuo kuvat ovat kauniita teksteineen, ne herättivät itselleni ainakin paljon ajatuksia.